[ LUGOS ] Multiport karice.

BlaY0 blayo na Lightning.thz.net
Tor Jun 16 02:59:09 CEST 1998

Yo!

On Mon, 15 Jun 1998, Edi Suc wrote:

> Na linux skatlo bi rad priklopil tja do 16 serijskih (tekstovnih)
> terminalov. Kdo je ze kaj takega pocel?
>
> Zanima me pa, za kaksno kartico se odlociti, kje se jo da dobiti, koliko
> problizno stane konkretna kartica in obremenitev racunalnika, ki jo taka
> kartica povzroca (oz ali bom s to kartico za serviranje terminalov rabil
> nonium+ 999MHz z 1e250 TB RAMa ali eno 486/100 z 8MB).

Ja sicer ne vem kje bi to zadevo ti lahko dobil in koliko kosta, vem pa da
je za to dosti 486/100 z 8MB. Kakor jaz vem v casu terminalov ni bilo se
nonium+ mashin pa je ravno tako vse delovalo.

V neki firmi sem celo videl en SCO server (terminal server) 486/66 8MB, ki
je serviral terminale 25 pentium delovnim postajam :) Take stvari, da je
server 386, delovna postaja pa nonium+, se dogajajo sigurno v 50%
slovenskih firmah :) ampka ljudem se ne da nic dopovedat :)

PS: hehe :) malo mesnega sira ne skodi :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist