[ LUGOS ] audio CD

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jun 1 14:55:52 CEST 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!
>
> Evo še en problem: hotel sem si posneti en CD z muziko.
> V prvi fazi sem uporabil cdda2wav in ko sem poslušal
> posnete fajle so se mi zdeli v redu. Potem sem jih
> posnel z xcdroast-om. Med komadi se slišijo neki "kliki",
> ampak to sem pričakoval. Zanimivo je tole: na navadnem
> audio playerju (konkretno Sony cd-p711), mi zraven glasbe
> nekaj škriplje. Neuporabno, skratka. Potem pa sem CD nesel
> nazaj v službo, ga dal v CD rom (neki 4xhitachi by hp), kjer
> ni slišati nobenega škripanja. Je to komu jasno?

Branje CDDA zapisov nima nobenega CRCja in nic. Ce beres
audio podatke z vec kot 1x, pride pogosto do napak pri branju.
Jaz sem enkrat z CDja potegnil dol in shranil v WAV obliki
stiri krat isto, pa je md5sum dal 3x isto sumo, 1x pa drugega.
Morda si potem sum posnel na CD...

Drugi problem pa je, da je posnetek slab, pa ima CDrom
napake pri branju. Preberi z cdda2wav in izracunaj md5sum.
Ce je suma dostikrat razlicna...

Morda je to problem.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676