[ LUGOS ] audio CD

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Jun 1 13:57:00 CEST 1998

Zdravo!

Evo še en problem: hotel sem si posneti en CD z muziko.
V prvi fazi sem uporabil cdda2wav in ko sem poslušal
posnete fajle so se mi zdeli v redu. Potem sem jih
posnel z xcdroast-om. Med komadi se slišijo neki "kliki",
ampak to sem pričakoval. Zanimivo je tole: na navadnem
audio playerju (konkretno Sony cd-p711), mi zraven glasbe
nekaj škriplje. Neuporabno, skratka. Potem pa sem CD nesel
nazaj v službo, ga dal v CD rom (neki 4xhitachi by hp), kjer
ni slišati nobenega škripanja. Je to komu jasno?

Ja, imam Yamaho CDR1.02, firmware 1.01. Je kdo že nadgradil
ta firmware na 1.02 oziroma ali kdo ve, če je to mogoče?
Nekateri programi za Winblowse namreč v dokumentaciji navajajo
samo CD102 release 1.02 in ne 1.01. Ampak o problemih v
winblowsih ne bi tukaj...

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si