[ LUGOS ] audio CD

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Jun 1 16:59:53 CEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Boris Benko wrote:

> Branje CDDA zapisov nima nobenega CRCja in nic. Ce beres
> audio podatke z vec kot 1x, pride pogosto do napak pri branju.
> Jaz sem enkrat z CDja potegnil dol in shranil v WAV obliki
> stiri krat isto, pa je md5sum dal 3x isto sumo, 1x pa drugega.
> Morda si potem sum posnel na CD...

Ja, posneti wav fajli se na slušalkah, ki so bile zraven
modema, in soundblasterju slišijo bolje kot doma na pošteni
fršterkeriji. Branje torej verjetno ni problem.

Nekaj sem gledal fajle, ki bi načeloma morali biti enaki,
pa se mi zdi da so kvečjemu zamaknjeni. Da imajo eni na
začetku malo več tišine, drugi pa na koncu. Je pa to bolj
po občutku (2 x less in gledaj)

> Drugi problem pa je, da je posnetek slab, pa ima CDrom
> napake pri branju. Preberi z cdda2wav in izracunaj md5sum.
> Ce je suma dostikrat razlicna...

Zanimivo je to, da je bil sound, ki sem ga posnel iz winblowsow,
cisto dober. Nisem opazil razlike. Ampak v winblowsih pa mi
branje slabo dela - zacne po kakih 2s komada in konca sele
v naslednjem. To pa potem izgleda tako, kot ko sem 10 let nazaj snemal
muziko z radia (oddja LSD) in sem na koncu komada vedno posnel še
Stojana Auerja, ko je zajel sapo 8-( (tolažba: kot radijski DJ
sploh ni bil slab... Ahh).

Zdaj bom poskusil brati s cdda2wav in snemati z gear audio.
Bomo videli ce bo končno uspelo.

Hvala za info.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si