[ LUGOS ] knjiga o linuxu v slovenscini!!!

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Jul 6 13:49:26 CEST 1998

  This message is in MIME format.  The first part should be readable text,
  Send mail to mime na docserver.cac.washington.edu for more info.

------=_NextPart_000_0037_01BDA8D8.BD2BF9A0

Iz zalozbe DESK so mi sporocili, da bodo v 45-60 dneh imeli novo knjigo o
linuxu, tokrat v slovenscini. Gre za prevod "Teach Yourself Linux in 24
hours - complete started kit", zraven pa bo prilozen tudi CD. Originalno
je namenjena redhat linuxu, verjetno pa bodo omenjali tudi caldero.

Cena v maloprodaji bo 3990 sit, nam pa jo ponujajo 10% ceneje + se dodaten
popust odvisno od stevila narocil. Zainteresirani za skupni nakup naj se
javijo direktno meni, za dodatne informacije pa pisite na
vlado.grlica na desk.si

						lp, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

------=_NextPart_000_0037_01BDA8D8.BD2BF9A0--

Dodatne informacije o seznamu Starilist