[ LUGOS ] knjiga o linuxu v slovenscini!!!

Roman Maurer roman.maurer na fmf.uni-lj.si
Pon Jul 6 20:11:22 CEST 1998

Jaka Mele wrote:

> Iz zalozbe DESK so mi sporocili, da bodo v 45-60 dneh imeli novo
> knjigo o linuxu, tokrat v slovenscini. Gre za prevod "Teach Yourself
> Linux in 24 hours - complete started kit", zraven pa bo prilozen
> tudi CD.  [...]
> Cena v maloprodaji bo 3990 sit, nam pa jo ponujajo 10% ceneje + se
> dodaten popust odvisno od stevila narocil. Zainteresirani za skupni
> nakup naj sejavijo direktno meni, [...]

Zanimam se za nakup te knjige in CD-ja (ne samo zanimam, tudi kupil
jo bom).  Novico sem že uvrstil tudi na Lugosove spletne strani.

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist