[ LUGOS ] pine in $TERM

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Pon Jul 6 12:47:57 CEST 1998

Živjo.

Včeraj sem si na mašino namestil KDE in zadeva *rocks* !!!

Muči me samo nekaj: Meni zelo ustreza da se v kvt $TERM nastavi
xterm-color, ker potem večina stvari v njem odlično laufa (mc :-)
Pine pa se v takem okolju nekako ne znajde in javi

terminal type "xterm-color" is unknown.

A se da pine kako prepričat, da mu xterm-color ne bo
škodoval in da se lahko na njem zalaufa?

aja, vsakič ko hočem laufat pine se mi ne da pisat TERM=xterm in potem
spet TERM=xterm-color. V skrajnem primeru si bom naredil alias, samo ta
kvt je malo čudna žival in sploh ne prebere mojih nastavitev.

Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876