[ LUGOS ] mono monitor

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jul 22 09:55:11 CEST 1998

Zdravo!

Imamo en HP Netserver, na katerem teče linux in je naš glavni
(edini :-) server. Rabim torej samo konzolo, nič Xov.

Nanj je bil priključen en star mono vga monitor, ki pa je utripal.
Zdaj sem dobil drug star mono vga monitor, ki prav tako utripa. Na
drugih PCih oba delata dobro. Če priključim na problematičnega HP-ja
kak barvni monitor, dela b.p.

Rad bi imel mono monitor na HPju, to je jasno. Vem da "ne bi smel"
utripati, ampak tako pač je. Ne bi rad dodal druge vga kartice - čeprav
bom v skrajnem primeru naredil prav to.

Spomnil pa sem še ene finte, za katero sem pozabil detajle. Šlo se je
za vga color->mono adapter, ki je preko nekaj uporov in/ali
kondenzatorjev združil vse barve
v eno - na mono monitorju torej nisi več videl samo intenzivnosti rdeče,
ampak vse. Ne vem če bi to pomagalo, ampak ne glede na to bi mi tak
adapter prav prišel - tudi če bom zamenjal vga kartico.

Če ima kdo načrt, bi ga prosil, če mi ga lahko pošlje. Lahko na privat,
čeprav mislim da tudi na listi ne bi nikogar prav preveč motil.

Druge ideje so seveda prav tako dobrodošle.

Hvala in lep dan vsem skupaj. Pa da bi vam klima dobro delala, če jo
imate ;-) Jaz je nimam :-(

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si