[ LUGOS ] Pecenje RedHat-a

BlaY0 blayo na thz.net
Sre Jul 22 00:31:29 CEST 1998

Yo!

On Sat, 12 Jul 1997 Bostjan.Potocnik2 na guest.arnes.si wrote:

> Zanima me ce je ze kdo probov downloadat RedHat 5.1 pa ga pol
> stovstat na Winsucksih 95 ail NT 4.0 ? A bi blo to teoreticno mozno ?

Teoreticno in prakticno je to mozno, samo nisem pa siguren ce bi
instalacija s CDja delovala. Namrec na CDju mora biti RedHat drevo v
katerem je tudi nekaj dinamicnoh knjiznic, ki so tudi linkane, Joliet
extension od IS9660 pa ne ve kaj je to link, poleg tega nisem siguren da
ima RH 5.1 kernel na boot disketi podporo za Joliet. Ce jo im je v redu,
ce pa ne potem pa na CDju ne bo viden direktorij RedHat ampak redhat ali
celo REDHAT, kar pa installaciji ne ustreza :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist