[ LUGOS ] licq

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Sre Jul 22 14:47:24 CEST 1998

--------------B68380E8C503963840669BB1

Pred nekaj dnevi je bila tukaj debata o ICQ programu za Linux. Ker nisem
zadovoljen z ICQJava sem si Dljal in instaliral LICQ. Vse je v redu
program lahko zazenem v licq.conf v /.licq direktoriju vpisem svoj nick,
UIN in pass, pa se mi kljub temu noce prijaviti na ICQ. Aja pa se to
ICQ UIN sem si zrihtal prek ICQ programa na Win95 !

Se komu sanja kaj je narobe ?

Lep pozdrav !

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------B68380E8C503963840669BB1

<HTML>
Pred nekaj dnevi je bila tukaj debata o ICQ&nbsp;programu za Linux. Ker
nisem zadovoljen z ICQJava sem si Dljal in instaliral LICQ. Vse je v redu
program lahko zazenem v licq.conf v /.licq direktoriju vpisem svoj nick,
UIN in pass, pa se mi kljub temu noce prijaviti na ICQ. Aja pa se to ICQ&nbsp;UIN
sem si zrihtal prek ICQ&nbsp;programa na Win95 !

<P>Se komu sanja kaj je narobe ?

<P>Lep pozdrav !
<BR>&nbsp;
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt</A>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/</A>

tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</HTML>

--------------B68380E8C503963840669BB1--

Dodatne informacije o seznamu Starilist