[ LUGOS ] off topic - https, sdk ...

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Jul 7 17:53:31 CEST 1998

> Neka naša stranka je povezana na internet preko najetega voda do
> nas. Routerja sta Bay Networks AN pri nas in Livingston
> (Lucent) OR-LS pri njih. Načeloma pri stranki vse deluje, razen:
>
>    www.sdk.si  - niti http niti https, z nobene mašine, niti z moje,
>                  ki pri meni dela, niti linux, niti wintendo, NIČ!
>    downloadi z www.microsoft.com
>    www.aol.com
>
> Je komu kaj jasno? Na linku do stranke uporabljam "lokalne"
> naslove 192.168..., ampak tudi mi smo bili se ravnokar priklopljeni
> preko linka s takimi naslovi, pa je delalo.

Prvi nasvet:

Na Bay-u nastavi MTU na 1576, oziroma lahko da tudi kaksna druga cifra,
odvisno od verzije softwara, ki ga laufas. Preveri, da imas na OR-HS
nastavljen MTU na 1500 (set w1 mtu 1500).

Drugi nasvet:

Ne kupuj Baya. Taksnih bugov kot pri njih (in Ascendu) si se najvecji
zacetnik ne bi smel privoscit.

> V vseh naštetih primerih ostalega 99.9999999999999999999999999% interneta
> deluje brez problemov, prav tako seveda ping, telnet, ftp, v primeru 2
> tudi SAP R/3 (bodite veseli, če ne veste kaj je to!) in sploh VSE...
>
> Ja, admin na sdk nima pojma.

Seveda ne, zato pa je skonfiguriral svoj firewall narobe. Njegov firewall
blokira vse ICMP pakete in med drugim tudi Path MTU discovery in zato pri
povezavi masine ne ugotovijo, kaksen je optimalni MTU (ki ni prav
nastavljen, ker kljub temu da Baya nastavis na 1500 njegov MTU zaradi buga
ni 1500 ampak nekaj drugega, ce ga nastavis na 1576 pa je ravno prav).

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist