[ LUGOS ] off topic - https, sdk ...

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jul 7 15:58:20 CEST 1998

Zdravo mojstri!

Ta mail ne spada sem, ampak kakor je nekdo nekoč že napisal:
na tej listi dobiš (st)rokovnjake vseh barv in okusov...

Morebitne odgovore mi prosim pošljite na privat mail, da ne
bo še hujših zdrah kot sicer!

Evo problem:

Na internet smo povezani preko najetega voda do SiOLa. Deluje
brez težav.

Neka naša stranka je povezana na internet preko najetega voda do
nas. Routerja sta Bay Networks AN pri nas in Livingston
(Lucent) OR-LS pri njih. Načeloma pri stranki vse deluje, razen:

   www.sdk.si  - niti http niti https, z nobene mašine, niti z moje,
                 ki pri meni dela, niti linux, niti wintendo, NIČ!
   downloadi z www.microsoft.com
   www.aol.com

Je komu kaj jasno? Na linku do stranke uporabljam "lokalne"
naslove 192.168..., ampak tudi mi smo bili se ravnokar priklopljeni
preko linka s takimi naslovi, pa je delalo.

Še nekaj: www.sdk.si (ostalega nisem preizkušal) mi ni deloval še
v dveh primerih:

  1. NT 4.0, povezani v lokalno mrežo, potem pa povezani z modemom
     na internet (preko Livingston Portmasterja).
  2. Win95, povezani preko modema na Linux ppp dial-in server, ki je
     povezan na internet preko druge ip-masq mašine. dial-in server je
     deloval v redu, mašina, priklopljena nanj pa ne (govorim za sdk!).

V vseh naštetih primerih ostalega 99.9999999999999999999999999% interneta
deluje brez problemov, prav tako seveda ping, telnet, ftp, v primeru 2
tudi SAP R/3 (bodite veseli, če ne veste kaj je to!) in sploh VSE...

Ja, admin na sdk nima pojma.

Pomahajte, pomahajte :-(

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si