[ LUGOS ] kredit. kartice

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Jul 7 16:32:36 CEST 1998

> On Mon, 6 Jul 1998, Jurij Rakun wrote:
> Na kateri od bank. Kot mi je znano Banka Koper in NLB ne delata prevec
> problemov, ce hoces kreditno kartico. Ce pa ze imas tekoci racun povprasaj
> pri banki, ki ti ga je dala.
Pazi! Eurocard NLB vsaj nekaj casa ni delal cez internet (oziroma si moral
banko klicati za vsako transakcijo posebej, da so jo potrdili namesto zavrnili).
Nic nisem slisal, da bi NLB to politiko spremenila.

Zanesljivo vem da dela Eurocard SKB/Plasis in Visa-AMZS.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist