[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Jul 1 02:16:08 CEST 1998

On Wed, 1 Jul 1998, Marko Cuk wrote:

> Hm, mogoce je ze kdo kaj napisal na temo SAMBE, pa ne sledim....
>
> Pa vseeno, verzija je:
> Samba version 1.9.16p7 ,
>
> ki pa ima probleme z win98! Windoze javljajo, bad passwd !
> So mogoce glede na 95 ko kaj popravljali ?? DES ?
> Res je da moja samba ni najnovejsa, ampak....
Windozi 98 in tudi starejsi Windozi NT posiljajo passworde po mrezi v
encryptani obliki, zato mores v sambi oznacit opcijo encrypted-passwords
in ustelat datoteko smbpasswd; preberi doxe za encrypted passwde ki so
zraven sambe. Na oko bi reku da tvoja samba ne podpira encrypted passwords
vendar me ne drzat za besedo. Zanimiva je tudi opcija update encrypted !

Poskusi http://www.8hz.com

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist