[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Jul 1 07:50:27 CEST 1998

Rok Krulec wrote:

> Windozi 98 in tudi starejsi Windozi NT posiljajo passworde po mrezi v
> encryptani obliki, zato mores v sambi oznacit opcijo encrypted-passwords
> in ustelat datoteko smbpasswd; preberi doxe za encrypted passwde ki so
> zraven sambe. Na oko bi reku da tvoja samba ne podpira encrypted passwords
> vendar me ne drzat za besedo. Zanimiva je tudi opcija update encrypted !

Je tudi varianta, da v registryju popravis windose, da ne kriptirajo gesel.
Pise zraven pri sambi, katero vrednost moras popraviti.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676