[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Sre Jul 1 01:00:17 CEST 1998

Hm, mogoce je ze kdo kaj napisal na temo SAMBE, pa ne sledim....

Pa vseeno, verzija je:
Samba version 1.9.16p7 ,

ki pa ima probleme z win98! Windoze javljajo, bad passwd !
So mogoce glede na 95 ko kaj popravljali ?? DES ?
Res je da moja samba ni najnovejsa, ampak....

Pa se tole...ko lih tezim, ali je kak mp3 compressor dosegljiv ?? Lahko
je tudi kak cuden, pa mi ga kdo po mailu poslje. Le z vec fileji naj zna
delati, ker bi si zalogo cdjev malce skrcil na mp3je, da bi bilo malce
bolj prenosno. Bojda tudi proizvajalci auto akustike nacrtujejo mp3
changerje !!

Ok, hvala, cao, Cuk

p.s. Blayo, ti si precej sambal, morda si tudi ti to dozivel ?!

Dodatne informacije o seznamu Starilist