[ LUGOS ] passwd & qmail

Simon ZZekar zeky na edico.si
Sob Jul 18 17:48:30 CEST 1998

Ejja!

1.
RedHat je pri spreminjanju passwordov za uporabnika zelo zahteven...
skoraj nikoli mu ni prav... ali da je password prevec lahek ali da je
prevec podoben prejsnjemu ... Zanima me, kako to izklopiti, ker si morajo
uporabniki po 10x spreminjat pass da si ga uspesno spremenijo, ker passwd
kr tezi. Je kje kaksna opcija v configih ?

Na tem rac. uporabljam RedHat 5.0 , passwordi so v shadow.

2.
Zanima me se kako narediti mail alias za userja. Uporabljam qmail. Tisto v
dokumentaciji mi je bilo malo cudno...

Hvala

Lp

--
// Simon ZZekar
// Ul. II. bataljona 14 ; SI-3230 SSentjur