[ LUGOS ] passwd & qmail

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jul 19 14:58:01 CEST 1998

Simon ZZekar wrote:

> Ejja!
>
> 1.
> RedHat je pri spreminjanju passwordov za uporabnika zelo zahteven...
> skoraj nikoli mu ni prav... ali da je password prevec lahek ali da je
> prevec podoben prejsnjemu ... Zanima me, kako to izklopiti, ker si morajo
> uporabniki po 10x spreminjat pass da si ga uspesno spremenijo, ker passwd
> kr tezi. Je kje kaksna opcija v configih ?

Bodi srecen, da ti tezi. Ce ti varnost sistema kaj pomeni, seveda..

Namesto, da spreminjas nastavitve, da si bodo lahko uporabniki izbirali
butasta (slaba) gesla, jih raje nauci, kako se izbere primernega!

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist