[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?

Rok Papez rok na slo.net
Sob Jul 18 10:09:29 CEST 1998

Hi LUGOSovci.

On Fri, 17 Jul 1998 22:47:59 +0200, Marko Mlakar wrote:

>Mislem, a res misles da bojo sedaj eni osebki zgubljali na tono casa
>z branjem in ocenjevanjem, ali je sporocilo "spodobno" ali ne?

Ce bodo bi jim svetoval naj odstranijo tudi sporocila, kjer autorji ne
znajo
narediti povzetka (quoting).

Mislim..... Kaj se res ne da nekaterim vtepst v glavo da naj pravilno
quotajo.. Kako zanimivo je brati PONOVNO vsa sporocila na to debato
ker je bil avtor prelen da bi vn pometel nepotrebna besedila in pustil
samo tiste dele sporocila ki se nanasajo neposredno na njegov odgovor.
In kako zanimivi so vsi podpisi vseh udelezencev v debato. Kewl ni kaj.

ts,ts,ts,ts

Marko Mlakar, a bi bilo res tezko zbrisat par vrstic in dobiti sledeco
zadevo, ki
je precej bolj prebavljiva.

>Mislem, a res misles da bojo sedaj eni osebki zgubljali na tono casa
>z branjem in ocenjevanjem, ali je sporocilo "spodobno" ali ne?

best regards,
Rok Papez.

Student at Facutly of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist