[ LUGOS ] FrontPage Extensions...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Jan 12 14:47:59 CET 1998

David Klasinc wrote:

> Ce bi vsi tako ravnali, bi zdaj cel svet uporabljal linux in ne Microslut
> software... Period.

No, mislim, da so tudi windozi verjetno za kaj dobri.. hmm.. any
hints?:)
Razloge, zakaj je toliko uporabnikov Windozov, pa lahko iscemo tudi kje
drugje, npr. v nepoznavanju drugih, alternativnih, delovnih okolj, kot
je
npr. Linux, ne pa verjetno toliko v iracionalnosti sveta. Osebno sem bil
ze nekajkrat v polozaju, da me je kak Windows uporabnik cisto konkretno
vprasal, ali sploh obstaja se kaj drugega kot Windows, kar bi se dalo
uporabiti pri vsakdanjem delu, oz. je kako drugace izrazil zeljo po
necem
malo bolj uporabnem. In meni osebno se je se bolj kot to zdel zanimiv
moj
odgovor, saj sem vedno pojasnil, kaksna je situacija, hkrati pa sem v
vecini primerov uporabniku priporocil, da naj se zaenkrat vseeno drzi
Windowsov, ker je Linux za povprecnega uporabnika, ki po moznosti niti
ne
zna anglesko, definitivno prezahteven in premalo uporabniku prijazen. Po
mojem skromnem mnenju ima velika vecina uporabnikov, ki racunalnike
uporablja zato, ker jih pac mora (in ne zato, ker bi jih to veselilo),
veliko premalo osnovnega racunalniskega znanja, da bi se lahko uspesno
spopadli z bestijo, kot je Linux. Mogoce je za to kriv tudi solski
sistem, kjer (govorim iz osebnih izkusenj!) se naloge, ki jih je
potrebno narediti na racunalniku, predavajo in razlagajo v obliki
recepta (najprej pritisnes tukaj, potem tam, potem tukaj napises to..)
in ne koncepta, kar pa vodi v ozko specializirano znanje (v Wordu
znas tipkat, v StarWriterju pa ze ne vec, ceprav sta po konceptu zelo
sorodna programa).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist