[ LUGOS ] FrontPage Extensions...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Jan 12 14:57:09 CET 1998

Boris Benko wrote:
[snip]
> [...]
> 20 mestih na roko popravil kodo. Ponavadi se je prevedlo... Zdaj tole kar
> vidim, je ze super. Da z rpmjem
> dodajas programe, je odlicno... Se se zatika, vcasih moras kaj zbildati iz
> sourca, kar je pa se vedno za
> eno svetlobno hitrost bolje, kot ce raztaras kodo in grepas po C fajlih.
> Skrivnost uspeha je v bistvu, da navadnim
> uporabnikom, ki pojma nimajo, omogocis, da si postavijo PPP server, web
> server... Kaj pa njega briga, kaj
> je v kateri datoteki... V bistvu je se zdaj tako, da moras popravljati
> datoteke (/etc/blahblah.conf). Nikoli nisem

Ne bi se mogel bolj strinjati z zgoraj napisanim. Caldera je sedaj
zacela projekt COAS, ki naj bi mocno olajsal konfiguracijo in
administracijo sistema ter unificiral vmesnike, preko katerih se bo
konfiguracija in administracija izvajala.

> Drugo, kar Linuxu manjka, so killer aplikacije... V bistvu so tri, od tega eno
> ze ima. Browser ze ima, rabi se
> urejevalnik in preglednico... Aplixware je ravno to, ceprav moram reci, da ga
> nikoli nisem sprobal (nimam casa).

Na Star Divisionovi domaci strani lahko najdes StarOffice 4.0 beta za
Linux. Kolikor sem uspel slisati o tej zadevi (osebno je se nisem
sprobal), je prava killer-app:)

Osebno bolj kot to pogresam programsko opremo za delo z grafiko in
zvokom.
Obstaja GIMP, ki se ni dokoncan in ki je, v primerjavi s Photoshopom,
zelo
pocasen (a resnici na ljubo tudi precej mocan). Glede zvoka pa se vedno
iscem primeren program za obdelavo zvoka.

> Seveda Billy (spet pridemo krog naokrog k njemu) ne bo mirno gledal Linux...
> Marsikdo drug bi (recimo IBM), M$
> pa ve, kaj lahko Linux predstavlja. Cisti freeware nikoli, lahko pa
> predstavlja nevarnost recimo Caldera, ki je cista
> komerciala. Zato pride potem na dan s takimi, kot je I2O, kar bi v bistvu
> pomenilo, da Billy & Co. drzijo roko nad
> dokumentacijo hardwera (IO procesorjev) in tudi ce ti dajo specifikacijo, ne
> smes dati dalje sourca. To bi bil potem
> pa konec za Linux.
>
> Any comments?

O tem je bilo se ne tako dolgo nazaj precej govora tudi na linux-kernel
mailing listi. Pa se je potem izkazalo (konkretno v i2o primeru), da
imajo
streznik precej razkonfiguriran, tako da je prakticno vsa dokumentacija
pricurljala (no, v resnici si jo je lahko vsak dol snel po zelji:) na
dan,
s tem pa je bilo tudi poslovne skrivnosti konec (ker je niso primerno
zavarovali).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist