[ LUGOS ] FrontPage Extensions...

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pon Jan 12 07:46:59 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> No recnici na ljubo bo pametni uporabnik verjetno vseeno najprej
> poslusal,
> kaj mu trgovec ponuja. Vcasih to, kar iscemo, ni najboljsa investicija
> in
> lahko dobimo za isti denar vec ali boljse. V tem primeru bi bilo zelo
> neumno, ce bi ravnal tako, kot si opisal. V vsakem primeru pa mislim, da
> se ne mores pritozevati cez uporabnika, ki bi od tebe (konkretno)
> zahteval
> tocno in samo FP, saj si ravnokar opisal, da bi ti ravnal enako (morala
> te zgodbe je, da ne obsojaj drugih, ce sam ravnas enako).

Natanko tako. Edino, kar bi uporabnik (ali nesojena stranka) lahko rekel je, da
pac oni ze dolgo
casa delajo s tem in so s tem na nek nacin vezani na FP (ali karkoli drugega).
V vsakem primeru
pa te morebitna stranka poslusa kaj imas in kako se bosta zmenila. Ni tako, da
ce nimas, da se
obrne na vratih.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676