[ LUGOS ] "pocasen" ppp

Gregor Jerše Gregor.Jerse na guest.arnes.si
Pet Jan 16 16:52:49 CET 1998

Hi!
Doma imam na racunalniku startan mgetty, ki odgovarja na incoming klice,
client se lahko poveze tudi s PPP protokolom. Server ima naslov 10.0.0.1,
client pa 10.0.0.2. Vse super deluje, zatakne se le, ko se hoce kdo s
serverja telnetati ali ftp-jati na clienta. Telnet/ftp napise, da je
connection established, potem pa pol minute caka na login prompt. Delo sicer
poteka normalno.
(problem se pojavlja pri meni in pri mojem prijatelju - spremembe nastavitev
za pppd niso pomagale)

Ali ima kdo kakšno idejo, zakaj se to dogaja?
Gregor

Dodatne informacije o seznamu Starilist