[ LUGOS ] "pocasen" ppp

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 16 22:12:13 CET 1998

Howdy!

On Fri, 16 Jan 1998, Gregor Jer=9Ae wrote:

> Doma imam na racunalniku startan mgetty, ki odgovarja na incoming klice,
> client se lahko poveze tudi s PPP protokolom. Server ima naslov 10.0.0.1,
> client pa 10.0.0.2. Vse super deluje, zatakne se le, ko se hoce kdo s
> serverja telnetati ali ftp-jati na clienta. Telnet/ftp napise, da je
> connection established, potem pa pol minute caka na login prompt. Delo si=
cer
> poteka normalno.
> (problem se pojavlja pri meni in pri mojem prijatelju - spremembe nastavi=
tev
> za pppd niso pomagale)

Na pamet mi prideta dve ideji:
1. Name resolving. Zdi se mi, da telnetd in ftpd rada ugotovita
   FQDN klienta. Ce nimas postimanega DNS-ja ali pa /etc/hosts, potem
   resolver (knjiznica) pac pocaka na time-out in potem stvar tece naprej.

2. Ident lookup. Nekateri servisi (telnet, ftp, ...) clienta povprasajo
   po pravi identiteti uporabnika, ki hoce servis uporabiti. Tudi ta ima
   nastavljen time-out ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist