[ LUGOS ] block-major-33

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 16 09:21:26 CET 1998

Howdy!

On Thu, 15 Jan 1998, GasperFele wrote:

> V /var/log/debug dobim dostikrat tole:
> modprobe: can't locate module block major 33
> modprobe: can't locate module block major 34
>
> Pogledal sem v /usr/src/linux/Documentation/devices.txt ..
> Tam pise, da je block major 33 za secondary IDE kontroler, za kar pa
> module ne obstaja.

Pri meni (2.0.33) tam pise, da je block major 33 za terciarni IDE
(hde/hdf), kar tudi drzi (imam ide2 in CD-ROM na njem kot hde). block
major 34 je za kartarni IDE.

Poglej, ce ti v kaksnih rc skriptah kdo (kaksen rc.cdrom?) ne poizkusa
mountat diskovje od hde do hdh. Ce da, potem tisto zakomentiraj.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist