[ LUGOS ] Intel, MMX

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jan 21 13:53:07 CET 1998

David Klasinc wrote:

>  Heh, to je en tak mistake, ki ga ima intel ze od zacetka... CPU bremenijo
> z vsemi moznimi pizdarijami, medtem ko vsek 'pravi' racunalnik delo lepo
> deli, grafika tja, zvok tja, levo desno... etc etc... :)

Obracas se v napacno smer. To ni problem Intela pac pa proizvajalcev
osnovnih plosc in (predvsem) operacijskih sistemov. Graficni procesor
ti namrec bolj malo koristi, ce ga operacijski sistem ne podpira in
namesto da bi uporabil njegove funkcije, za to raje porabi CPE.

Lep primer tega je pri (pa smo spet tu) Microsoftovem Direct3D, kjer
zaenkrat nic ne kaze, da bi se glavno procesiranje preneslo s
procesorja na specializirani 3d hardware. Intel ima pri tem le
strateski interes, da se pac cimvec funckionalnosti ohrani na CPE.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist