[ LUGOS ] Intel, MMX

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jan 21 07:17:52 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Boris Benko wrote:

> Vec info o tem pa nimam, ker se mi zdi bedarija MMX funkcionalnost tlaciti
> v CPU. Ravno obratno bi moralo biti.
> PC bi moral imeti en audio/video signalni procesor (vsaj to), ki bi
> preracunaval matrike in to... Ter s tem razbremenil glavno CPU.
> SGI tukaj blesti, kot se temu sika. Slika ti valovi, CPU pa se trene ne...

 Heh, to je en tak mistake, ki ga ima intel ze od zacetka... CPU bremenijo
z vsemi moznimi pizdarijami, medtem ko vsek 'pravi' racunalnik delo lepo
deli, grafika tja, zvok tja, levo desno... etc etc... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist