[ LUGOS ] Intel, MMX

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Sre Jan 21 23:44:07 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> Obracas se v napacno smer. To ni problem Intela pac pa proizvajalcev
> osnovnih plosc in (predvsem) operacijskih sistemov. Graficni procesor
> ti namrec bolj malo koristi, ce ga operacijski sistem ne podpira in
> namesto da bi uporabil njegove funkcije, za to raje porabi CPE.

Ne vem kaj bi rekel. Proizvajalci maticnih plosc tu po moje skoraj nimajo besede.

Taksen chipset, kot ga dal Intel na razpolago, ga tudi oni sibajo naprej. Z vsemi

chipset bugi vred.

3D (ali A/V procesor) sem si bolj predstavljal kot busmaster kartico, se pravi,
da lahko na vodilu nastopa kot master. Ce bi se pa pogovarjali o chipsetih, potem

pa bi lahko tak A/V procesor bil vezan na PCI bus preko bridgea. To bi potem
zahtevalo sodelovanje Intela.

V IEEE Communications se ponujajo Motorola, Texas Inst. in National Semi.,
vsak ima svoj signalni procesor, ki zmore toliko in toliko MIPS. Nekako cudi me,
da Intel tu bolj agresivno ne ponuja i960 (svojega RISCa), ki sicer ni najbolj
primeren za signalni procesor, ampak bi bil se kar dober...

V vsakem primeru pa, ce bi Intel ponudil signalni procesor, bi ga Motorola in
ostali pozrli. Odkar Motorola ne uspeva z CPUji za siroko proizvodnjo, se
spuscajo v komunikacije in signalne procesorje...

Ok, dovolj o tem. Je ze prevec off topic.

> Lep primer tega je pri (pa smo spet tu) Microsoftovem Direct3D, kjer
> zaenkrat nic ne kaze, da bi se glavno procesiranje preneslo s
> procesorja na specializirani 3d hardware. Intel ima pri tem le
> strateski interes, da se pac cimvec funckionalnosti ohrani na CPE.

To verjamem. Bral sem o tem, kako je projekt MMX nastal. Management Intelaso
prepricevali, da procesor *mora* imeti multimedia capabilities. Osnovna ideja,
v katero so sefi privolili je, da implementacija MMXa SKORAJ NIC NE STANE,
(zmogljivost procesorja se ne poslabsa, itd...) uporabnik pa dobi multimedia
capabilities at no extra cost..., ker procesor itak mora kupiti.

Koncajmo to debato, ker je prevec off topic.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676