[ LUGOS ] KDE

Blaz Podrzaj blayo na gimp.ml.org
Sre Jan 21 16:48:27 CET 1998

Yo!

On Mon, 19 Jan 1998, David Klasinc wrote:

> Um, ne... Za to imamo Winblows...

Maybe :) Maybe not :)

> Um again... Poznam ene par ljudi, ki imajo problem s tem... :P

Heh :) Jaz tudi poznam ene par taksnih, poznam pa mnogo vec tistih, ki s
tem nimajo problemov :)

> Jaz osebno se nebi trudil za to... Jaz bi se bolj trudil, da bi na trg sel
> en tak, stabilen linux, ki ga bo uzitek uporabljat... Rajsi malo pozneje,
> kot pa  da pol stvari ne dela...

Dokler je zadeva zastonj ima pravico da ne dela :) ce pa za njo placas ne
vem kasne denarje potem pa 'ma' da dela :)

> Ja, se strinjam s tabo.. Ampak vseeno, mene je zanimalo kake so prednosti
> pred fvwm, ne za kakega userja, ki ni se videl linuxa ampak zame, ki
> recimo delam z linuxom ze vsaj ene sest let... :)

Zate nima KDE nobenih prednosti pred fvwm-jem :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist