[ LUGOS ] KDE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 19 22:50:59 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> no ja ne vem.. sem laufal linux precej cajta.. pa mi ni nekak zadeva
> vsec... mogoce tud zato, ker dela eno stvar xxxxx ljudi... pa je en kup
> bugov povsod...

 Hm, meni se zdi to smao prednost, da zadevo dela XXX ljudi... Microslut
in vsi ostali imajo limited number of people, ki delajo na winblowsih in
podobnih skropucalih in zato je zdaj windoze 98 spet prelozen in bjo
nardili SE eno verzijo win95... xe xe xe... Kar se pa bugov tice... Hm, je
pa tko... Operacijskega sistema brez bugov ni in jih ga ne bo... prednost
linuxa je v tem, da se bugi hitreje opazijo, ker je source vedno
available in ponavadi tudi popravijo takoj, dostikrat takoj naslednji dan,
ko kdo opazi bug. Zato mogoce zgleda, da je poln bugov... Kar se pa tice
komercialnih OSov, je pa tko, da so za windowse ze dvakrat nardili patch
za razno razne verzije teardrop-a pa se zmeraj kaka hibridna verizja
teardropa sesuje windowse...

 Problem je v tem, da pri MSju ne znajo popravit buga, samo malo
'poflikajo' zadeve in upajo, da bo vsaj nekaj cajta mir... xe xe xe

> predvsem pa mi niso vsec distribucije linox in derivatov, ki so od verzije
> do verzije bolj "usivo" narejeni... instaliras in ti pol zadev ne dela
> vec... sicer se to linux developmenta ne tice.. just a thought...

Hm, nebi vedel... Zaenkrat sem imel le slackware, ki se je potem spremenil
v hackware, ko je bilo instaliranih dovolj novih stvari... :)) Edino
slackware 96 al kaj je ze bil mi je delal malo problemov na enem
racunalniko, drugace pa ni blo problemov... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist