[ LUGOS ] KDE

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jan 20 00:24:26 CET 1998

> Stabilnost linuxa je se najbolj odvisna od administratorja.

no ja ne vem.. sem laufal linux precej cajta.. pa mi ni nekak zadeva
vsec... mogoce tud zato, ker dela eno stvar xxxxx ljudi... pa je en kup
bugov povsod...

predvsem pa mi niso vsec distribucije linox in derivatov, ki so od verzije
do verzije bolj "usivo" narejeni... instaliras in ti pol zadev ne dela
vec... sicer se to linux developmenta ne tice.. just a thought...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist