[ LUGOS ] solaris, X

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jan 28 15:15:22 CET 1998

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si wrote:

> Zdravo,

> Odvisno. Solaris na intelu se kar precej razlikuje od tistega na SPARCu (SUN
> trdi da je to zaradi arhitekturnih razlik med obema sistemoma), recimo INT (ki
> ce se prav spomnim zaseda 4 byte) zaseda na enem sistemu byte v vrstnem redu
> 0 1 2 3 na drugem pa 3 2 1 0. Ponavadi to ni pomembno, vcasih pa vseeno je. No,
> razlik je se kar nekaj, tako da v splosnem lahko naletis na tezave
> (celo pricakujes?).

No, byteorder je res nekaj, kar obicajno ne more biti ravno poljubno
(ceprav je na nekaterih platformah, kot je npr. PPC tudi to mozno), zato
se nad tem ne bi pretirano zgrazal:) Pravilno napisan softver itak
shranjuje vse podatke in komunicira z drugimi sistemi v t.i. network
byte order, ki je MSB (most significant bit first), tako da to ne bi
smelo predstavljati problema.

Ta problem se je tudi meni pojavljal. To je bug v X serverju. Do sedaj
sem nasel dve (delni?) resitvi za ta problem. Ena je ta, da preklopis
virtualno konzolo v tekstni nacin in potem zopet nazaj v X-win
(ctrl-alt-Fx), druga pa je, da malo preuredis vrstni red poti za fonte.
Obe resitvi obicajno pomagata (ne pa vedno), zato.. try it out.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist