[ LUGOS ] solaris, X <OFF TOPIC>

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Čet Jan 29 17:32:42 CET 1998

> No, byteorder je res nekaj, kar obicajno ne more biti ravno poljubno
> (ceprav je na nekaterih platformah, kot je npr. PPC tudi to mozno), zato
> se nad tem ne bi pretirano zgrazal:) Pravilno napisan softver itak
> shranjuje vse podatke in komunicira z drugimi sistemi v t.i. network
> byte order, ki je MSB (most significant bit first), tako da to ne bi
> smelo predstavljati problema.

No, sam sem to napisal le kot primer in ne kot glavno tezavo (se pa strinjam,
da primer ni najboljsi). Bi pa le nekaj dodal na "pravilno napisan softver".
Kot bi rekli americani: "There's no such animal."
Je pa res, da se da najti kar nekaj solidno napisanega softvera.

Lp,

Marko

P.S: Sam sicer nimam izkusenj s Solarisom za x86, sem pa pred kratkim bral, da
naj bi bil precej drugacen od tistega na Sparcu (trditev ene firme, ki se je
potem odlocila za nek drug sistem).

Dodatne informacije o seznamu Starilist