[ LUGOS ] solaris, X

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Sre Jan 28 11:09:17 CET 1998

Zdravo,

> ravno v luknjo, ki jo arhiv te liste ne pokriva. Zato sprasujem poznavalce
> ali se programje za Sune prevede/dela pod kombinacijo Solaris/Intel?

Odvisno. Solaris na intelu se kar precej razlikuje od tistega na SPARCu (SUN
trdi da je to zaradi arhitekturnih razlik med obema sistemoma), recimo INT (ki
ce se prav spomnim zaseda 4 byte) zaseda na enem sistemu byte v vrstnem redu
0 1 2 3 na drugem pa 3 2 1 0. Ponavadi to ni pomembno, vcasih pa vseeno je. No,
razlik je se kar nekaj, tako da v splosnem lahko naletis na tezave
(celo pricakujes?).

Sorry, nope :(

Lp,

	Marko