[ LUGOS ] Dolzine fajlov...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jan 14 01:22:10 CET 1998

David Klasinc wrote:

> Ja... ugotovitev je tudi da so bili vsi programsi staticno linkani....
>
> BTW, a je kje kak disassembler? Mene zanima kaj so ti programi delali...
> Heh passwd je bil tako zamenjan, da ni vec podpiral shadow passwordov..
> Mislim noro.. :))

Ti programi so bili del t.i. rootkita, to je paketa pohekanih
utilitijev, ki skrijejo dolocene fajle, direktorije in procese
pred ocmi radovednih uporabnikov. Zelo verjetno imas na sistemu
tudi kak suid root program z nedolznim imenom, preko katerega
so si vsiljivci olajsali ponovne vstope v sistem. Ce so bili
vsiljivci bolj sepavi, imas verjetno v /etc/passwd tudi novega
uporabnika 'toor' z uid 0. :)

Ce potrebujes pomoc pri deratizaciji sistema in identifikaciji
vsiljivcev, povej:)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist