[ LUGOS ] Dolzine fajlov...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jan 13 14:33:22 CET 1998

On Mon, 12 Jan 1998, Metod Kozelj wrote:

> -rwxr-xr-x   1 root     bin         25640 Jan 28  1997 ps*
> -rwxr-xr-x   1 root     bin         40016 Jan 28  1997 top*
>
> Kot vidis, so datumi isti, ampak dolzine, bogami, ti pa res nekako ne
> stimajo.

Ja... ugotovitev je tudi da so bili vsi programsi staticno linkani....

BTW, a je kje kak disassembler? Mene zanima kaj so ti programi delali...
Heh passwd je bil tako zamenjan, da ni vec podpiral shadow passwordov..
Mislim noro.. :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist