[ LUGOS ] Dolzine fajlov...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jan 14 07:38:39 CET 1998

On Wed, 14 Jan 1998, Andrej Presern wrote:

> Ti programi so bili del t.i. rootkita, to je paketa pohekanih
> vsiljivci bolj sepavi, imas verjetno v /etc/passwd tudi novega
> uporabnika 'toor' z uid 0. :)

Naah... to sem ze preveril... ;>

> Ce potrebujes pomoc pri deratizaciji sistema in identifikaciji
> vsiljivcev, povej:)
V bistvu sem vec ali manj ze vse preveril in pregledal... Poleg tega pa
zdaj hosts.allow pusca samo dve P stevilki na masino... :)

Ce ni nobenega buga v wrapperju, potem si zaenkrat ne mislim belit glave s
tem... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist