[ LUGOS ] Malo bahanja

The Creator andy na here.ml.org
Sob Jan 3 18:47:24 CET 1998

> Um, tkole bolj Off-Topic, kaj ma pa Telekom veze s kabelskimi operaterji?
> Ce ima telekom res pravico rect Kablarjem, da ne smejo interneta dovazat,
> pol tole vse malo sucks... In se bom preselil na Madagaskar...

Stvar je taka
ko sem  bil se v Sloveniji sem hotel zrihtat to stvar pri enem kabelskem
operaterju (Link), pa so mi rekli, da so ze podpisali pogodbo s Telekomom
(zastavili so skratka duso). Potem sem se malce pozanimal in ugotovil, da
brez dovoljenja Telekoma noben kabelski provider ne sme omogociti tega
servisa. Na sreco se tam okoli leta 2000 pogodba med drzavo in Telekomom
preneha in se bo mogoce kaj uredilo.
Tisto v Kranju pa je samo poskusno.

Torej vsi linuxovci pritiskajte na Telekom in kmalu boste lahko zeli
sadove hitrega interneta.

btw. telefonska stevilka je 080 80 80 pa se brezplacna je.

					Andy

--
   E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
      TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist