[ LUGOS ] Malo bahanja

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Sob Jan 3 18:55:57 CET 1998

Pozdravljeni!

Telekom zeli poskrbeti, da kabelski operaterji tega servisa ne bojo siroko
ponujali, kajti je to direktna konkurenca njihovem sistemu prek telefonskih
zic (ce kdo gre na Internet prek kabla potem ne placuje nobenih impulzov vec).
Povsem obrobnega pomena ni niti dejstvo, da TELEKOM sklepa pogodbe z kabelskimi
operaterji izkljucno za nekaj let in ne le z navadnim nekajmesecnim odpovednim
rokom. To efektivno zavezuje kabelskega operaterja, da je pac Telekomu "v zepu".
Mimogrede, 2 Mbps linke v slovenski Internet omogoca se marsikateri Internet
ponudnik v Sloveniji, ne le Telekom (kabelski operaterji navadno zahtevajo
vsaj 2 Mbps link). K2.net omogoca celo 7 Mbps zveze.

Lep pozdrav!
Darko Bulat, K2.net

--

The Creator wrote:

> Stvar je taka
> ko sem  bil se v Sloveniji sem hotel zrihtat to stvar pri enem kabelskem
> operaterju (Link), pa so mi rekli, da so ze podpisali pogodbo s Telekomom
> (zastavili so skratka duso). Potem sem se malce pozanimal in ugotovil, da
> brez dovoljenja Telekoma noben kabelski provider ne sme omogociti tega
> servisa. Na sreco se tam okoli leta 2000 pogodba med drzavo in Telekomom
> preneha in se bo mogoce kaj uredilo.
> Tisto v Kranju pa je samo poskusno.
>
> Torej vsi linuxovci pritiskajte na Telekom in kmalu boste lahko zeli
> sadove hitrega interneta.

> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist