[ LUGOS ] Malo bahanja

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Jan 3 18:42:50 CET 1998

On Sat, 3 Jan 1998, The Creator wrote:

> Ravnokar so mi napeljali cable-modem in deluje. Pa ne samo to. 10MB mi je
> preneslo v 30 sekundah. Prenasal sem netscape 4.04 za linux. To je
> 350KB/s, kar je malce vec kot 200 krat hitreje kot sem prej prenasal z
> modemom pri 14.400.

Gratz!

> Torej upam da bo Telekom kmalu izgubil ekskluzivno pravico do sranja po
> slovenskem internetu in pustil kabelskim operaterjem do podobnih uslug,
> kar bo poneslo lepo slovenijo v tisto pozno 20 stoletje.
> Zelim vam sreco pri pritiskanju na kabelske operaterje.

Um, tkole bolj Off-Topic, kaj ma pa Telekom veze s kabelskimi operaterji?
Ce ima telekom res pravico rect Kablarjem, da ne smejo interneta dovazat,
pol tole vse malo sucks... In se bom preselil na Madagaskar...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist