[ LUGOS ] solaris, X

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Sre Jan 28 11:00:47 CET 1998

Pozdrav!

Vem, da se je pred kratkim na listi govorilo o solarisu za x86. Zal sem takrat
te prispevke preletel le bezno in jih pobrisal, povrh vsega pa ti clanki padejo
ravno v luknjo, ki jo arhiv te liste ne pokriva. Zato sprasujem poznavalce
ali se programje za Sune prevede/dela pod kombinacijo Solaris/Intel?

Imam tudi tezavo z X-i. V nekaterih X clientih (Netscape, Ghostview,...) se mi
nekaj minut po zagonu programa navidezno razsujejo fonti za X-e . Problem
verjetno ni v fontih, ker sem uporabil lastne fonte (stare, nato na novo
instalirane) in fonte s streznika. Any idea?

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist