[ LUGOS ] Malo bahanja

The Creator andy na here.ml.org
Sob Jan 3 16:34:37 CET 1998

Heja!

Ravnokar so mi napeljali cable-modem in deluje. Pa ne samo to. 10MB mi je
preneslo v 30 sekundah. Prenasal sem netscape 4.04 za linux. To je
350KB/s, kar je malce vec kot 200 krat hitreje kot sem prej prenasal z
modemom pri 14.400.
Torej upam da bo Telekom kmalu izgubil ekskluzivno pravico do sranja po
slovenskem internetu in pustil kabelskim operaterjem do podobnih uslug,
kar bo poneslo lepo slovenijo v tisto pozno 20 stoletje.
Zelim vam sreco pri pritiskanju na kabelske operaterje.

			Andy

--
   E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
      TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist