[ LUGOS ] Intel, MMX

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Jan 20 23:20:44 CET 1998

Ales Horvat wrote:

> Tega se zavedam; ampak ta problem se pojavljan tudi v navadnih Windowsih
> 95. Zato so izdali OSR2 razlicico, ki to napakico odpravlja. Sem mislil,
> da bi linux lahko to zadevo isto uredil.
> Glede skupnih registrov FP in MMX; sama procesna dela sta afaik
> drugacna, oz razlicna. Problem je le v registrih. Koliko vem, mora OS
> paziti na preklop med registri (OSR2). Torej bi se intel lahko potrudil
> in dodal teh (16?) registrov samo za MMX. MMX/FPU "switch" bi lahko tako
> ignoriral, oz bi se to dalo resiti na OS ravni.

Ce so pri Intelu resili zadevo, kot je treba, potem sploh ne bi smelo biti
problema.

Pri kontext switchu (ko procesna enota preklopi iz enega procesa na
drugega) se trenutna vsebina *vseh*
registrov shrani, procesor pa iz pomnilnika nalozi nove in zacne izvajati
program od tam, kjer kaze PC
in uposteva user stack, kot pac kaze stack register.

Nekje bi se morala shraniti tudi informacija, ali je procesor v FP modu ali
v MMX modu. Ce se to ne shrani,
potem je to sranje. Razen, ce procesor preskoci v FP mode, ko zacnes
uporabljati FP ukaze in enako za MMX mode.
Te info nimam in je niti nocem iskati.

"Patch" za MMX je torej tak, da operacijski sistem poleg konteksta shrani
se LM (logical mode), t.j. ali je procesor
v MMX modu ali FP modu. Potem lahko vsak proces dela, kar ce, s tem, da ne
vem, koliko je efekta, ce eden
proces racuna FP, drugi pa MMXa...

Vec info o tem pa nimam, ker se mi zdi bedarija MMX funkcionalnost tlaciti
v CPU. Ravno obratno bi moralo biti.
PC bi moral imeti en audio/video signalni procesor (vsaj to), ki bi
preracunaval matrike in to... Ter s tem razbremenil glavno CPU.
SGI tukaj blesti, kot se temu sika. Slika ti valovi, CPU pa se trene ne...

Lahko bi nekdo pobrskal in dal na plano kaj vec info.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676