[ LUGOS ] Intel, MMX

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 20 21:46:07 CET 1998

Howdy!

On Tue, 20 Jan 1998, Ales Horvat wrote:

> Ne, Klamath je (bil?) pII.

Hja, to vem :-) Morda to samo kaze, da iz sodelovanja med HP in Intlom ni
nic? O tem sodelovanju se je susljalo ze vsaj tri leta nazaj. Procesor, ki
bi bil rezultat tega sodelovanja, naj bi bil 64 biten (med tem je HP
izdelal lasten 64 bitni PA procesor), izvajal naj bi tako PA kot x86 kodo.
Bil naj bi naslednik PPro.

Ocitno je Intel ugotovil, da iz tega ne bo nic, ime Klamath pa je uporabil
za promocijo pII (ki je PMSM eno skropucalo).

> Nisem glih na tekocem z razvojnimi jedri, zato me zanima, kako se
> poznata MMX in Linux? Ali je to reseno na nivoju kernela ali pa se bojo
> tudi programi morali zavedati MMX?

Kernel sam MMX ne uporablja. Se 'straight' uporaba FP ukazov je v kernelu
prepovedana (uporabljat je treba ene klobase s casti), MMX pa je v bistvu
druga funkcija FP dela procesorja.

Torej se bodo predvsem programi morali zavedati MMX.

Cisto mozno pa je, da bo kdaj napisan tudi emulator MMX, prav tako kot je
napisan emulator za FPU, tako da programom ni treba skrbeti se za to. PMSM
to ni zelo verjetno, saj je v 'multitasking' (ali kdo pozna enobesedni
prevod v slovenscino?) sistemu uporaba MMX funkcij cisto predraga. Tezava
je v tem, da mora procesor narediti en preklop med FP in MMX funkcijami.
Ta preklop je pa izveden precej storasto (priblizno tako, kot je bil
preklop med 'Real Mode' in 'Protected Mode' pri dobrem starem 80286).
Ce na masini tece en sam proces, potem to ni problem. Ce pa teceta dva
procesa, eden hoce uporabljat MMX funkcije, drugi pa FP, se pa stvar
zakomplicira.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist