[ LUGOS ] Intel, MMX

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Tor Jan 20 21:57:37 CET 1998

Metod Kozelj wrote:

> Ce na masini tece en sam proces, potem to ni problem. Ce pa teceta dva
> procesa, eden hoce uporabljat MMX funkcije, drugi pa FP, se pa stvar
> zakomplicira.

Tega se zavedam; ampak ta problem se pojavljan tudi v navadnih Windowsih
95. Zato so izdali OSR2 razlicico, ki to napakico odpravlja. Sem mislil,
da bi linux lahko to zadevo isto uredil.
Glede skupnih registrov FP in MMX; sama procesna dela sta afaik
drugacna, oz razlicna. Problem je le v registrih. Koliko vem, mora OS
paziti na preklop med registri (OSR2). Torej bi se intel lahko potrudil
in dodal teh (16?) registrov samo za MMX. MMX/FPU "switch" bi lahko tako
ignoriral, oz bi se to dalo resiti na OS ravni.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist