[ LUGOS ] stabilnost (Was: KDE)

Tomi Malensek tomi na insert.si
Tor Jan 20 21:57:18 CET 1998

Ja NT-ji imajo servis scheduler, ki pozna AT ukaze in stvar dela tak kot cron. Edino
kar ne zna je to, da ne posilja mailov ob sprozanju  ukazov, stvar pac sam zapise v
sistemski log. Za win95 imas pa v Plus zelo simpaticen dodatek, ki ga je zelo
enostavno uporabljati. Ampak to najbrz res ne sodi sem.

--
Lep pozdrav, Tomi

|Malensek Tomi             | Tel:   0609 612-117                 |
|Trska gora 58a            | WWW:   http://www.insert.si/~tomi   |
|8000 Novo mesto, Slovenia | Mail:  mailto:tomi na insert.si        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist