[ LUGOS ] SOffice?

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Pet Feb 27 09:46:41 CET 1998

Igor Zaverski wrote:

> No z instalacijo KDE tudi jaz nisem imel problemov. Treba je priznati, da bo KDE
> cool stvarca. Zaenkrat pa ima se malo prevec bugov, vsaj kvt (terminal), ki ga
> njabolj potrebujem, se ni na novoju xterm-a.

No jaz imam RH 4.2  ter sem probal namestiti KDE z rpm ter z .gz pa mi je pri obeh
sporocal da mi neka knjiznica manka, zato me zanima a je treba se kako knjiznico dljat
za namestitev, ker pri instalaciji RH sem izbral full install.

LP, DS

Dodatne informacije o seznamu Starilist