[ LUGOS ] SOffice?

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Pet Feb 27 09:22:16 CET 1998

Dragan Nedeljkovic wrote:

> Caldera Open Linux-LITE uporablja libc 5.4.22, kar pomeni, da so ravno se ujeli
> pravo verzijo:)

Zakaj pa potem pri RedHat 5.0, ki je iz decembra 97, niso "ujeli" prave verzije?

> Meni se je Star Office 4.0 instaliral na Calderi brez problema. Razpakiral sem
> paket, ki sem ga potegnil dol s ftp://ftp.lugos.si (thanks, Jack) in vpisal
> setup, minuto kasneje je stvar ze delala.
>
> Ne vem pa zakaj delate take probleme s to knjiznico, sploh je ni tesko
> instalirati. Z ineta potegnes ustrezno verzijo knjiznice kot .rpm ali .deb paket
> (odvisno od tega kateri sistem uporabljas) in ga instaliras. RPM ali DPKG ti
> obicajno v tej fazi povesta, da bi rabil se kaksno dodatno stvar, ki jo zopet
> potegnes dol z Ineta...z malo vztrajnosti ti uspe.

No jaz sem tak RPM paket, ki bi tako enostavno instaliral novo knjiznico, iskal ze
pred nekaj casa. Enkrat sem nasel enega, pa se ni hotel instalirati: "failed
dependecies" or something. Vse skupaj sem pustil v upanju, da bo mogoce nova
distribucija pa imela porihtane knjiznice, vendar sem se motil.

Malo vztrajnosti? Nekoliko sem se ze navelical, da vedno, ko bi rad kak software
instaliral, bi moral se neke knjiznice krpat. Enostavno nimam casa. Kako mislis, da
bo to napravil nek "ordinary user"?

> Da bi celoten sistem instaliral na novo samo zato, ker obstojeci nima ustrezne
> verzije libc knjiznice? Zelo drasticna resitev.

Resnicno blesavo. Samo dolocene "utilities" je potrebno ali na novo prekompajlat
ali pa celo nabavit visjo verzijo. Tako se izkaze enostavneje, da upgradas sistem.

> [...]
> oz. glibc (upam, da se nisem zmotil), ker tukaj je potrebno kar precej novih
> stvari download-ati z Ineta in ne vem ce se to splaca. Najboljse si je v temu
> primeru od koga sposoditi CD in stvari nadgraditi.
>
> Jaz uporabljam tudi KDE. Super stvar, splaca se jo downloadati, ce ne zaradi
> drugega, samo zato da vidis kako zgleda in kaj so novega naredili pri KDE-ju.
> Instaliral sem jo brez problemov. Potegnil sem .rpm pakete dol z njihovega
> serverja in par minut kasneje po editiranju .xinitrc je stvar ze delala.

No z instalacijo KDE tudi jaz nisem imel problemov. Treba je priznati, da bo KDE
cool stvarca. Zaenkrat pa ima se malo prevec bugov, vsaj kvt (terminal), ki ga
njabolj potrebujem, se ni na novoju xterm-a.

    L.P.
        IgorZ

Dodatne informacije o seznamu Starilist