[ LUGOS ] SOffice?

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na usa.net
Pet Feb 27 23:01:06 CET 1998

Igor Zaverski wrote:

> Zakaj pa potem pri RedHat 5.0, ki je iz decembra 97, niso "ujeli" prave verzije?

Na Calderi zraven distribucije dobis se Star Office 3.1. Da pa bi stvar delala moras
imeti libc 5.4.22. Pri RedHatu se mi zdi, da ne dajejo zraven Star Office-a, ker pac
imajo svoj izdelek Applixware in se jim verjetno ni zdelo "potrebno" nadgrajevati libc
knjiznic. Z njihove strani razumljiva politika...

> Malo vztrajnosti? Nekoliko sem se ze navelical, da vedno, ko bi rad kak software
> instaliral, bi moral se neke knjiznice krpat. Enostavno nimam casa. Kako mislis, da
> bo to napravil nek "ordinary user"?

Odgovor na to vprasanje bi bil v Debian distribuciji. Debian ima se vedno najbolje
porihtan upgrade, ce se mene kaj vprasa. Preprosto se preko dpkgtoola-a povezes na
najblizji ftp streznik z debian mirror-jem (pri nas je to na arnnesu) in dpkgtool ti
avtomaticno download-a vse potrebne pakete in jih potem tudi instalira.

Je pa res, da ce si se zelo navadil na RH bo prehod malo tezji, ker na Debianu bos
moral sam nastaviti precej stvari, ki so na RedHat-u ze prednastavljene. Jaz sem pri
Debianu na zacetku najbolj pogresal nekaj v smislu control-panela, kasneje pa me je
motilo to da veliko stvari, ki se dobijo v .rpm obliki preprosto ni bilo v .deb obliki.
Rpm format je pac veliko bolj popularen, kar pomeni, da se moras pri debianu dostikrati
zateci k starim dobrim .tar.gz paketom.

Jaz cakam Debian 2.0, ki naj bi imel se boljsi dpkgtool oz. vsaj tako obljubljajo :)

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist