[ LUGOS ] ASUS ISDN

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Čet Feb 19 19:32:53 CET 1998

Iztok Umek wrote:

> Pobral najnovejse driverje, ki vsebujejo ASUS in uredil. Stvar dela bp.

Koncno sem si vzel sekundo casa in to storil. Stvar je vec ali manj
uspela in sedaj je kartica "priznana" pod linuxom. Skopajlal in
instaliral sem tudi i4utils.

Problem #2 je (spet s casom) ;) man ipppd je prijazno rekel, da je pppd
v bitvu kao kompatibilna zadeva z ipppd, le da so slednjemu dodali par
moznosti, neuporabne pa izpustili, ceprav so prazne prototipe pustili
not. No, to se izkaze da ni res. Po kratki spremembi prejsnje pppd
skripte v ipppd skripto mi ta se vedno noce delovati.. Ima kdo ze
narejeno skripto? Zal zadnje case nimam toliko casa, da bi prestudiral
1e6 opcij v ipppdju. Kako je ye-old chat uporaben pod ipppd?

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist